
Państwa przeglądarka ma wyłączoną obsługę Java Scriptu bądź go nie obsługuje.
Część funkcjonalności serwisu nie będzie dla Państwa dostępna.
Zalecamy włączenie obsługi Java Scriptu bądź zainstalownie innej przegląrki np.: Fire Fox-a
Za utrudnienia przepraszamy.
Link do karty obserwacji projektu:
KARTA OBSERWACJI PROJEKTU
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
MOBILITY TOOL+
System Mobility Tool+ służy do zarządzania projektami edukacyjnymi dofinansowanymi ze środków programu Erasmus+ oraz projektu „Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej”. W systemie MT+ uczestnicy projektu składają raporty indywidualne (Wzór raportu uczestnika projektu) z mobilności a instytucje realizujące projekt składają raport końcowy z realizacji całego projektu.
W celu prawidłowego korzystania z systemu zachęcamy do zapoznania się z PRZEWODNIKIEM użytkownika oraz z INSTRUKCJĄ MT+2014 opracowaną przez zespół FRSE.
Więcej informacji na temat systemu MT+, w tym ilustrowany przewodnik użytkownika, znajdą Państwo na stronie http://erasmusplus.org.pl/raportowanie/
Aby uzyskać dostęp do swojego projektu w systemie, należy:
- Utworzyć konto w bazie ECAS (jeśli go jeszcze Państwo nie mają) na stronie: https://webgate.ec.europa.eu/eac/mobility.
- Zalogować się do systemu Mobility Tool na stronie: https://webgate.ec.europa.eu/eac/mobility
W przypadku wątpliwości zachęcamy do konsultacji z pracownikami zespołu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ważne jest aby mobilności były realizowane w oparciu o potrzeby instytucji określone we wniosku o dofinansowanie. Dodatkowo, uprzejmie przypominam Państwu, aby przy organizacji Państwa projektu i poszczególnych mobilności zwrócić szczególną uwagę na wzrost następujących umiejętności i kompetencji uczestników projektu, które stanowią dodatkowy cel projektu „Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej”:
- doskonalenie umiejętności uczenia się,
- podniesienie poziomu kompetencji społecznych, językowych, kulturowych,
- rozwój inicjatywy i przedsiębiorczości,
- podniesienie poziomu kompetencji w zakresie ICT i wykorzystania narzędzi informatycznych,
- rozwój praktycznych umiejętności odpowiednich dla obecnej pracy i rozwoju zawodowego kadry edukacyjnej,
- nabycie wiedzy w zakresie możliwości wykorzystania nowych metod pracy, podejść, technik nauczania oraz pracy z uczniem,
- podniesienie kompetencji w zakresie języka obcego,
- poszerzenie wiedzy z zakresu nauczanego przedmiotu lub/i obszaru zawodowego.